"En hostalaría pequeños xestos e grandes cambios, únete ao 5º colector"

Política de privacidade

Introdución
A presente Política de Privacidade foi desenvolta tendo en conta o disposto pola normativa, en vigor, en materia de protección de datos. 

Esta Política de Privacidade ten por obxecto poñer en coñecemento dos titulares dos datos persoais, respecto dos cales se está solicitando información, os aspectos específicos relativos ao tratamento dos seus datos, entre outras cousas, as finalidades dos tratamentos, os datos de contacto para exercer os dereitos que lle asisten, os prazos de conservación da información e as medidas de seguridade entre outras cousas.

 

Responsable do tratamento
En termos de protección de datos, Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo, debe ser considerada Responsable do Tratamento, en relación aos ficheiros/tratamentos que xestiona.
A continuación, indícanse os datos identificativos do titular do presente sitio web www.quintocolector.gal:

  • Entidade titular: Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo
  • Dirección: Rúa Montenegro, 15, Entresollado. Lugo.

Tratamentos de datos
Os datos de carácter persoal, obxecto de tratamento pola entidade non só a través da web senón en calquera das súas actividades, consistirán naqueles estritamente imprescindibles para as finalidades para as que se solicitaron en cada caso e que máis adiante se identifican. Dita información será tratada de forma leal, lícita e transparente en relación co interesado. Por outra banda, os datos persoais serán recolleitos para finalidades determinadas explícitas e lexítimas, non sendo tratados posteriormente de maneira incompatible con devanditos fin.

Os datos recolleitos de cada interesado serán adecuados, pertinentes e non excesivos en relación ás finalidades correspondentes para cada caso, e serán actualizados sempre que sexa necesario.


O titular dos datos será informado, con carácter previo á recollida dos seus datos, dos extremos xerais regulados nesta política a fin de que poida prestar o consentimento expreso, preciso e inequívoco para o tratamento dos seus datos, conforme aos seguintes aspectos.


En liñas xerais, Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo trata a seguinte información coas seguintes características específicas:


Finalidades do tratamento:
As finalidades explícitas, para as cales levan a cabo cada un dos tratamentos, veñen recollidas nas cláusulas informativas incorporadas en cada unha das vías de toma de datos (formularios web, formularios en papel, locucións ou carteis e notas informativas).

Con todo, os datos de carácter persoal do interesado serán tratados para cada unha das finalidades que se especificaron nos documentos ou sistemas de toma de datos establecidos pola entidade e que, en liñas xerais a continuación especifícanse:

  • Asociados: xestión administrativa e contabilidade, servizos de asesoramento en materia fiscal, laboral, contable. Servizos de márketing e publicidade. Envío da revista Coruña Hostaleira” e de circulares informativas por correo electrónico ou WhatsApp.
  • Clientes: xestión de adquisición de produtos na tenda en liña.
  • Formación: xestión de cursos formativos e tramitación de prácticas en entidades.
  • Persoal: xestión laboral, de recursos humanos, control horario, prevención de riscos laborais.
  • Provedores: xestión económica, financeira e administrativa.
  • Currículos: xestión de candidatos e desenvolvemento de procesos de selección de persoal, xestión de intermediación entre os solicitantes de emprego e os asociados.
  • Usuarios web: atención a consultas ou solicitudes de información, xestión da relación comercial e da potencial relación contractual, análise de hábitos de navegación.
  • Videovixilancia: garantir a seguridade das persoas, bens e instalacións.

Lexitimación:
As bases legitimadoras dos tratamentos realizados son as seguintes:

  • Asociados, Currículos, Usuarios web: o interesado deu o seu consentimento para o tratamento dos seus datos persoais para un ou varios fins específicos (A.6.1 a. RGPD)
  • Clientes, Formación e Provedores: o tratamento é necesario para a execución dun contrato no que o interesado é parte ou para a aplicación a pedimento de leste de medidas precontratuais (A.6.1 b. RGPD)
  • Persoal: o tratamento é necesario para o cumprimento dunha obrigación legal aplicable ao responsable do tratamento (A.6.1 c. RGPD)
  • Videovixilancia: o tratamento é necesario para o cumprimento dunha misión realizada en interese público (A.6.1 e. RGPD)

Destinatarios:
Por regra xeral, Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo non procede á cesión ou comunicación dos datos a terceiras entidades, salvo as requiridas legalmente, con todo, no caso de que fose necesario, ditas cesións ou comunicacións de datos infórmanse ao interesado a través das cláusulas de consentimento informado contidas nas diferentes vías de recollida de datos persoais.


En relación aos datos curriculares, é posible que os datos poidan ser cedidos aos asociados que dispoñan dalgunha vacante que poida encaixar co perfil profesional do titular do currículo.

 

Procedencia:
Por regra xeral, os datos persoais recóllense sempre directamente do interesado, con todo, en determinadas excepcións, os datos poden ser recollidos a través de terceiras persoas, entidades ou servizos diferentes do interesado. Neste sentido, este extremo será trasladado ao interesado a través das cláusulas de consentimento informado contidas nas diferentes vías de recollida de información e dentro dun prazo razoable, unha vez obtidos os datos, e como moi tarde dentro do prazo dun mes.


Prazos de conservación:
A información solicitada do interesado será conservada mentres sexa necesaria para cumprir coa finalidade para a cal foron solicitados os datos persoais, de forma que, unha vez cumprida a finalidade, os datos serán cancelados. Dita cancelación dará lugar ao bloqueo dos datos conservándose unicamente ao dispor das AAPP, Xuíces e Tribunais, para atender as posibles responsabilidades nadas do tratamento, durante o prazo de prescrición destas, cumprido o citado prazo procederase á destrución da información.


A título informativo, a continuación, recóllense os prazos legais de conservación da información en relación a diferentes materias:
 

Artigo 21 do Real Decreto Lexislativo 5/2000, do 4 de agosto, polo que se aproba o texto refundido da Lei sobre Infraccións e Sancións na Orde Social.

 

Datos de navegación
En relación aos datos de navegación que se poidan tratar a través do sitio web, no caso de que se recollan datos sometidos á normativa, recoméndase consultar a Política de Cookies publicada no noso sitio web.

 

Dereitos dos interesados

A normativa en materia de protección de datos outorga unha serie de dereitos aos interesados ou titulares dos datos, usuarios do sitio web ou usuarios dos perfís das redes sociais da Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo. 

 

Estes dereitos que asisten ás persoas interesadas son os seguintes:

  • Dereito de acceso: dereito a obter información sobre se os seus propios datos están a ser obxecto de tratamento, a finalidade do tratamento que se estea realizando, as categorías de datos que se trate, os destinatarios ou categorías de destinatarios, o prazo de conservación e a orixe dos devanditos datos.
  • Dereito de rectificación: dereito a obter a rectificación dos datos persoais inexactos ou incompletos.
  • Dereito de supresión: dereito a obter a supresión dos datos nos seguintes supostos:
    • Cando os datos xa non sexan necesarios para a finalidade para a cal foron solicitados.
    • Cando o titular dos mesmos retire o consentimento.
    • Cando o interesado opóñase ao tratamento.
    • Cando deban suprimirse en cumprimento dunha obrigación legal.
    • Cando os datos obtivéronse en virtude dun servizo de sociedade da información en base ao disposto no art. 8 apdo. 1 do Regulamento Europeo sobre Protección de datos.
  • Dereito de oposición: dereito a opoñerse a un determinado tratamento baseado no consentimento do interesado.
  • Dereito de limitación: dereito a obter a limitación do tratamento dos datos cando se trate dalgún dos seguintes supostos:
    • Cando o interesado impugne a exactitude dos datos persoais, durante un prazo que permita á empresa verificar a exactitude dos mesmos.
    • Cando o tratamento sexa ilícito e o interesado opóñase á supresión dos datos.
    • Cando a empresa xa non necesite os datos para os fins para os que foron solicitados, pero o interesado necesíteos para a formulación, o exercicio ou a defensa de reclamacións.
    • Cando o interesado opúxose ao tratamento mentres se verifica se os motivos lexítimos da empresa prevalecen sobre os do interesado.

Os interesados poderán exercitar os dereitos indicados, dirixíndose á Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo, mediante escrito, remitido á seguinte dirección Rúa Ramón Montenegro, 15 – Entresollado - Lugo indicando na liña de Asunto o dereito que desexa exercitar e, no corpo do email, o nome e apelidos do usuario e demais datos acreditativos.


Neste sentido, Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo atenderá a súa solicitude o máis axiña posible e tendo en conta os prazos previstos na normativa en materia de protección de datos.


Por outra banda, convén ter en conta que o interesado ou titular dos datos poderá, en todo momento presentar unha reclamación ante a autoridade de control competente.
 

Seguridade

As medidas de seguridade adoptadas pola Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo son aquelas requiridas, de conformidade co establecido no artigo 32 do RGPD. Neste sentido, Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo, tendo en conta o estado da técnica, os custos de aplicación e a natureza, o alcance, o contexto e os fins do tratamento, así como os riscos de probabilidade e gravidade variables para os dereitos e as liberdades das persoas físicas, ten establecidas as medidas técnicas e organizativas apropiadas para garantir o nivel de seguridade adecuado ao risco existente.


En todo caso, a Confederación Galega de Empresarios de Hostalería e Turismo ten implementados os mecanismos suficientes para:

  • a) Garantir a confidencialidade, integridade, dispoñibilidade e resiliencia permanentes dos sistemas e servizos de tratamento.
  • b) Restaurar a dispoñibilidade e o acceso aos datos persoais de forma rápida, en caso de incidente físico ou técnico.
  • c) Verificar, avaliar e valorar, de forma regular, a eficacia das medidas técnicas e organizativas implantadas para garantir a seguridade do tratamento.
  • d) Seudonimizar e cifrar os datos persoais, no seu caso.

2025 © Todos os dereitos reservados | Quinto Colector

Necesitamos su consentimiento para cargar las traducciones

Utilizamos un servicio de terceros para traducir el contenido del sitio web que puede recopilar datos sobre su actividad. Por favor revise los detalles en la política de privacidad y acepte el servicio para ver las traducciones.